Afacerea ta, mai vizibilă în 2023. Uite 2 strategii de marketing online de succes

Vizibilitatea în online a afacerii tale este unul din cele mai importante aspecte atunci când vorbim despre încrederea pe care brand-ul tău o oferă consumatorilor, și, evident, aduce conversia și fidelizarea acestora.

Mediul online aduce beneficii și oportunități notabile afacerilor de pretutindeni, însă este un avantaj și pentru consumator, acesta având acces imediat la orice serviciu sau produs îi este necesar.

Specialiștii în marketing au dezvoltat o mulțime de moduri prin care afacerea ta se poate diferenția de concurență și poate atrage atenția consumatorilor: prezența pe rețelele de Social Media, crearea unei secțiuni de blog pe site-ul business-ului tău, publicitatea plătită, reclamele outdoor sau la radio, și lista poate continua.

Brand-urile deja consacrate sau în expansiune aleg să se folosească de toate resursele pe care Marketing-ul le oferă, implementând strategii de comunicare pe canale precum: Google, Facebook, Instagram, TikTok, Youtube, LinkedIn, TV, radio, reclame outdoor și lista poate continua, toate acestea pentru a ajunge la un număr cât mai mare de oameni și la segmente diferite de clienți.

Dat fiind faptul că plaja de opțiuni este largă, mulți antreprenori se lovesc de dificultăți în momentul în care aceștia aleg platformele și mediile pe care să își promoveze brand-ul. De asemenea, o problemă des întâlnită este și dificultatea în a aloca și gestiona bugetul pentru reclamele plătite, în funcție de canalul care este ales pentru promovare. În aceste cazuri, recomandăm gestionarea situației împreună cu o echipă de specialiști în marketing, care vor știi cu siguranță ce poate funcționa pentru afacerea ta.

Chiar dacă vorbim despre un business aflat la început de drum sau de unul deja consolidat, majoritatea antreprenorilor aleg să își promoveze afacerile prin reclamă plătită, utilizând în mare parte Google, rețelele sociale și optimizarea pentru motoarele de căutare.

Fără doar și poate, toată lumea utilizează Google pentru a găsi produsul/serviciul/informația dorite. SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare este procesul prin care specialiștii SEO se asigură că site-ul tău se află în primele căutări pe Google, pe baza unor cuvinte cheie relevante.

De exemplu, în momentul în care un utilizator caută o curea nouă de piele, spre exemplu, SEO te poate ajuta să te poziționezi în primele rezultate pe care Google le oferă utilizatorului. Dacă vrei să afli mai multe despre cum poți face chiar tu acest lucru, am creat un ghid SEO pe care îl poți găsi aici.

A doua metodă pentru a te poziționa în topul căutărilor posibililor clienți, și complementară optimizării pentru motoarele de căutare, este PPC sau Pay-Per-Click.

Reclamele PPC presupun, ca și în cazul SEO, afișarea website-ului tău în primele poziții atunci când un utilizator caută un produs/serviciu pe care îl poate găsi în cadrul afacerii tale. Spre deosebire de SEO care necesită un timp mai lung în care apar rezultatele, cu ajutorul PPC rezultatele sunt mult mai rapide.

Și SEO, cât și PPC aduc rezultate business-ului tău, însă diferența dintre cele două este că SEO aduce rezultate într-un timp mai lung, însă acestea sunt predictibile și de lungă durată, iar PPC îți aduce rezultate doar pe perioada implementării campaniei. Dacă vrei să afli mai multe despre PPC, avem un articol dedicat subiectului aici.

Rețeta pe care o recomandăm tuturor brand-urilor cu care colaborăm pentru câștigarea unor rezultate pe termen lung, predictibile și constante este îmbinarea SEO și PPC. Combinația dintre cele două va potența scalarea afacerii, va atrage atenția și încrederea consumatorilor și colaboratorilor tăi.

Știm că la început, fiecare afacere se lovește de suișuri și coborâșuri, de încercări repetate. În drumul tău către fidelizarea clienților și convertirea acestora, sfatul nostru este să ții cont de o strategie de comunicare bine pusă la punct, în care să te folosești de toate instrumentele pe care spațiul digital le pune la dispoziția ta.

Dacă vrei mai multe infomații, nu ezita să ne contactezi AICI.

Dornic să începi?

Share, ca să ajungă informația la cât mai multe persoane!

Facebook
LinkedIn

Articole recente

Categorii